Podwyżki w Tesco

Re: Podwyżki w Tesco

Postautor: igorrr666 » 08 kwie 2012, 22:50

Niestety żadnych podwyżek nie będzie, ani wzrostu zatrudnienia. Pani Gołąb w swojej odpowiedzi jasno stwierdziła, że postulaty związkowe są oderwane od rzeczywistości. No cóż, może w końcu trzeba będzie wylać zimny kubeł wody na głowę naszemu kochanemu zarządowi? Powiem tylko jedno - czy to Tesco,czy to Kaufland, czy to Obi, czy to Biedronka itp to tak naprawdę jeden wielki syf od środka. Piękne idee, regulaminy zakładowe, złote zasady a w gruncie rzeczy szkoda gadać...
igorrr666
 
Posty: 4
Rejestracja: 08 kwie 2012, 22:40

Re: Podwyżki w Tesco

Postautor: Rzeznik » 09 kwie 2012, 17:55

Panie i Panowie - podwyżki oczywiścię że będą - ALE OBOWIĄZKÓW
Rzeznik
 
Posty: 2
Rejestracja: 09 kwie 2012, 17:54

Re: Podwyżki w Tesco

Postautor: boba » 09 kwie 2012, 21:49

Ile brutto można dostać w tesco na pełnym etacie?
boba
 
Posty: 17
Rejestracja: 09 kwie 2012, 21:44

Re: Podwyżki w Tesco

Postautor: anna » 09 kwie 2012, 22:17

U nas zapowiedzieli , że żadnych podwyżek nie będzie w tym roku , ponieważ to był najgorszy rok dla Tesco.Ale w grupie siła , może coś da radę wyskrobać.Pozdrawiam
Anux
anna
 
Posty: 2
Rejestracja: 09 kwie 2012, 21:18

Re: Podwyżki w Tesco

Postautor: MiSkoF86 » 10 kwie 2012, 0:19

Witam wszystkich zgromadzonych w Tesco związany jestem jak na razie od 6 miesięcy w sumie od początku istnienia tego nowego obiektu. Ale już wcześniej pracowałem w tej sieci jako cip. pomocnik nocnej zmianie dzieki temu moglem na wstepie poznać historie innych pracowników . Część była oderwana od rzeczywistości bo nawalać od 6 lat po 17h na dwóch etatach ;]] bo nie starczyło na rachunki i spokojne życie ? ale nie o tym mowa w tym topiku. Odnosząc się do podwyżek jeśli miały by one nastąpić to jedynie max co by dali to 50-100 zł góra . Dla meni to i tak sporawo, ale jak ktoś już słusznie napisał pani. Gołąb jasno powiedziała nie ma co liczyc na podwyżki w tym roku dlatego :shock: nikt na nie nie liczy. Ogulnie z paczki jaka była juz znika 6 osób , a jak wiadomo im więcej z nocku ludzi ubywa tym nam pracy przybywa bo nagle teresin się nie zmniejszy ? Jak dla mnie ta firma jest jak myslę okresem przejściowym mam udane trzy serwisy max 30 min roboty dzieki czemu nie odczuwam chomikowej pensji jak moje koleżanki które czasem się mi żalą że z całej wypłaty to zostało im z 200-400 zł fajna perspektywa ... na miesiąc

Było by fajnie i liczę że się uda podnieść te pensyjki wszystkim przynajmniej o te 50-100 zł niby niewiele ale lepsze to niż nic

odnosząc się do multiskilingu to fakt beznadzieja czasem jst tak że u nas kasjerek jest po dwie na zmianie a resztę kas obsługują ludzie z działów :D
MiSkoF86
 
Posty: 6
Rejestracja: 09 kwie 2012, 23:50

Re: Podwyżki w Tesco

Postautor: Livia » 11 kwie 2012, 17:41

Tak właśnie dziś też się dowiedziałam iż w naszym cudownym Tesco podwyżek nie będzie ... i gdzie tu jakaś sprawiedliwość pozwolę sobie zacytować :
kwazimodo pisze:(...) Pracuje Pół roku czyli mam drugą umowę ( pierwszą po okresie próbnym ) po marcowej podwyżce mam ok 1600 brutto ( na 3/4 etatu )

... a po trzeciej podwyżce (po roku pracy) mają 1770 na 3/4 etatu .. ja natomiast po prawie 6 latach pracy dla tych żydów mam 1350 brutto na 3/4 etatu ... czyli ok. 950 na rękę ... jakiś żart, bo moja wypłata nie wystarcza mi nawet na opłaty których po dokładnym policzeniu mam 1342 zł m-ce ( czynsz, ogrzewanie,gaz, prąd i internet ), związki nie robią NIC, na forach nie dzieje się NIC wiem bo sama w nich uczestniczę, nie jestem w stanie pojąć dlaczego tak mało zarabiamy w porównaniu do innych sklepów, Tesco jako sieć ma przecież potężne obroty, dzienne budżety jakie sklep wyrabia to min. 500 tyś. a w okolicach świąt nawet 1 000 000, liczba pracowników jest maksymalnie obcięta zamiast 600 osób pracuje 340 ... wiec dlaczego ? W niedługim czasie zrobią z nas żebraków :/
Livia
 
Posty: 1
Rejestracja: 11 kwie 2012, 16:54

Re: Podwyżki w Tesco

Postautor: Krzysiek » 12 kwie 2012, 9:07

Piszesz, że Związki nie robią NIC - a może gdyby pracownicy bardziej chcieli i pomogli związkom? Przecież żaden nie jest tak silny, by sam mógł być bardziej skuteczny. Związki to pracownicy.
Awatar użytkownika
Krzysiek
 
Posty: 38
Rejestracja: 23 mar 2012, 14:09

Re: Podwyżki w Tesco

Postautor: kobra » 12 kwie 2012, 21:56

Witam! Ja od niecałego miesiąca nie jestem już pracownikiem tej firmy i jestem z tego faktu bardzo zadowolona.:D :D

Wszystko było ważniejsze od moich obowiązków, a to bułki wypiec, a to skocz na kasę, a to jeszcze coś innego. Jako pracownik ds. cen i zamówień miałam swoich obowiązków bardzo dużo i często musiałam zostawać po godzinach. A i tak się nie wyrabiałam, tym bardziej przed świętami, kiedy samych oznaczeń była cała masa, nie mówiąc o reszcie. Oczywiście kiedy przychodziło co do czego, dostawałam opieprz za opieprzem, że to i tamto JESZCZE nie zrobione. Miałam tego syfu coraz bardziej dosyć. Na naszym sklepie (1K) było coraz mniej pracowników, a roboty przybywało. Ponadto, jeśli ktoś nie był w pewnych układach to po prostu nie pasował do zespołu, a tym bardziej jeśli się dodatkowo miał czelność odezwać. Atmosfera w pracy była po prostu nie fajna. A, no i na przerwę, to najlepiej jakbyś nie chodził. Kończyła mi się umowa i postanowiłam, że nie dam siebie dłużej tak traktować. Oświadczyłam przełożonym, że nie chcę mieć przedłużonej umowy.

Jeszcze jakiś czas temu ta firma coś znaczyła. Teraz stała się zwykłym obozem pracy. Pracuj za grosze, po godzinach, nie waż się odzywać i dochodzić swoich praw bo na Twoje miejsce czeka 10 innych, zrób robotę swoją i innych, uśmiechając się przy tym do klientów. Hasło "TESCO dla Ciebie, dla rodziny" już dawno jest przebrzmiałe i nieaktualne, bo pracując w Tesco, dla rodziny tak naprawdę czasu się nie ma. :(

Szkoda mi Was, wy którzy tam pracujecie, ale wiem, gdzieś trzeba i lepsza taka robota niż żadna (też to sobie powtarzałam długi czas). Walczcie o swoje i nie bójcie się. A z podwyżkami, to chyba lipa będzie, no waloryzację przecież Wam dają, 3% w lipcu i tyle (powinno być 6%). Na zamknięcie ust.

Pozdrawiam
Życzę powodzenia:)
kobra
 
Posty: 1
Rejestracja: 12 kwie 2012, 21:32

Re: Podwyżki w Tesco

Postautor: fotonauk » 15 kwie 2012, 16:45

Krzysiek pisze:Czytałem, że w Tesco związki zawodowe wystąpiły o podwyżki. Jak oceniacie szanse?


Ile teraz sie zarabia w Tesco ? ile goddzin sie pracuje ?
fotonauk
 
Posty: 2
Rejestracja: 15 kwie 2012, 16:42

Re: Podwyżki w Tesco

Postautor: MiSkoF86 » 16 kwie 2012, 9:44

fotonauk pisze:
Krzysiek pisze:Czytałem, że w Tesco związki zawodowe wystąpiły o podwyżki. Jak oceniacie szanse?


Ile teraz sie zarabia w Tesco ? ile goddzin sie pracuje ?


a no 8 h - a zarobek trudno określić ;]] bo to zależy od umowy jaka kto ma eh i od stanowiska jakie posiada ;]]
MiSkoF86
 
Posty: 6
Rejestracja: 09 kwie 2012, 23:50

PoprzedniaNastępna

Wróć do Tesco



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created by StylerBB.net
cron